Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'Honda MBX95 Frysk' (ID 6824).
De reply is geschreven door Frysk (UserID 6584) op 23-9-2011 8:54.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
NS1 uitlaat ziet er wel een stuk mooier uit.

wat voor twv heb je?
en hoe heb je de snelheid gemeten?

Als je het met gps hebt gemeten dan lijkt het me toch wel vrij aardig kloppen?

met nsr loopt ook niet zo hard, terwijl er wel een redelijk blokje onder zit.

met twv 15/43 - 112 km/h bij 11450 toeren
met twv 17/43 - 123 km/h bij 11450 toeren.
dat is dat met gps gemeten.

maar veel meer snelheid zit er bij mij ook niet in.
en die heeft (had) een 14 pk blokje.
origineel ns1 heeft toch rond de 10~11 pk?


Edit: oe 54mm zuiger.
maar goed dat ik er rekening mee had gehouden met de aux- poorten te maken.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 23-9-2011 om 0:21 uur.


Pijpje ziet er zeker goed uit
Op MBX teller, heb het idee dat hij aardig klopt als vergelijkt bij de zelfde snelheid op een gpr (98 bij 90 op mijn teller) natuurlijk wijkt het altijd wat af.

Twv is 15:38
Ori ns1 heeft 12pk maar ik heb ook nog een MBX carb.

Iemand ervaring met Woesner zuigers?

edit : tailpipe word nog van de NS1 pijp verwijderd, waarom ?
Het moet origineel lijken, NSR pijpje zit ook geen tailpipe op en er zit nu een plaatje tussen zodat de uitlaat iig hangt.
Misschien wel een chromen NSR demper erop zetten oid
Of deze demper alu-grijs spuiten en de demper mat-zwart.
Moet iig origineel achtig lijken

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 23-9-2011 om 9:31 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved