Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'Honda MBX95 Frysk' (ID 6824).
De reply is geschreven door Frysk (UserID 6584) op 19-9-2011 20:47.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mbx-genieter
Je bent al weer goed bezig met ander blok eronder.
Wel raar dat die maar 80km gaat dat deed mijn originele ge3g cilinder al en de ge3l cilinder deed daar nog 15km bovenop en heb de cilinders allebei gereden met een keihin 21mm, mps300cdi,mbx uitlaat en twv 16-36.
Nu is dat twv 17-36 en een aangepaste originele mbx uitlaat maakt max 10.500rpm in plaats van 8200@8500rpm.
huh vaag..
mijn setup op dit moment :
NS1 cilinder
18mm keihin MBX
twv 15-38
omgelaste RM125 pijp (had ik nog liggen omdat de MBX80 pijp lek was)
NS1 ontsteking
POSH CDI
Resultaat :
top 100kph en een powerband van 9.5k tot 11k ... elke keer als ik overschakel moet ik de koppeling laten slippen anders duurt het een eeuwigheid voordat hij weer doortrekt .. dus ik heb niks aan deze pijp (liep wel als een kanon op m'n opgeboorde en getunde NS1 cilinder)
zal ff foto's uploaden
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 19-9-2011 om 21:07 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved