Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'Honda MBX95 Frysk' (ID 6824).
De reply is geschreven door Frysk (UserID 6584) op 18-9-2011 21:48.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mbx-genieter
[...]



Een origineel mbx frame heeft 2 rechte buizen onder het blok doorlopen en bij een nsr lopen die 2 buizen taps naar elkaar toe.
Ik heb een beugel van een mbx aangepast aan het frame maar moet eerlijk zeggen dat het niet alles was omdat het onderkuipje niet mooi aansluit op de radiateur kap.
Daarom heb ik een ander frame opgebouwd en gekeurd met in mijn achterhoofd dat alles dan wel goed uitkomt.


Hmm,
dan wacht ik het radiateur kapje even af en kijk ik even hoe het dan uitkomt , maak dan zelf wel even een beugeltje.

Heb het NS1 blok eronder hangen, veel verschil merk ik eigenlijk niet met het MBX blok .. hoop dat het met een NS1 pijpje gauw veranderd (en carbje natuurlijk )

En nog wat dingetjes gedaan, groter voortandwiel en ding nog wat verder schoon gemaakt lijkt al een end beter.. Ook moet er even nieuwe lagers in het achterwiel aangezien er nogal wat ruimte op zit

Top is btw 80 , maar de uitlaat is ook lek, precies in de las van de voorbocht

edit : waar thinner al niet goed voor is.



Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 18-9-2011 om 21:55 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 18-9-2011 om 21:55 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved