Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'Luuk's clio rs sport' (ID 6783).
De reply is geschreven door stephan777 (UserID 15501) op 25-8-2011 20:53.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zx7r
[...]
Veel werk bestaat uit onderdelen die bij Franse/italiaanse zo weggewerkt zijn, dat bij onderhoud of reparatie het lastiger wordt om hier bij te komen. Als een turbo kapot gaat kan dit bijv. bij een bepaald type Renault langer duren om te vervangen dan een Japanner. Bij beide zijn eventueel de turbo kapot, echter zit er bij de Renault meer arbeidsuur aan verbonden.
En een keer een auto tegenkomen die "heel veel" mankeerde. Zoals wat? Hoe vaak gebeurd dat? Woon je in een dorp/stad met mongolen?
Ik heb al genoeg clio's gehad. En ik heb er dan nog nooit iets aan gehad, afgezien periodiek onderhoud.
Waarschijnlijk ligt het toch echt aan het niveau van de leerlingmonteurs waardoor jullie klanten steeds terug moeten komen.
Wat ben jij toch een grappenmaker.
De enige leerling monteur ben ik en zo te zien heb ik toch wat meer verstand dan jou want jij vind het een perfecte auto.
Je heb misschien wel een Clio gehad met weinig onderhoud. Dan heb je echt geluk gehad.
Maar ik hou op met deze discussie want meneertje heeft er geen verstand van en lult uit zijn nek.
Ga maar is even rond vragen aan mensen die er verstand van hebben en dan vraag je wat nou beter is.
De Japanse auto of een Franse auto.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved