Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'Luuk's clio rs sport' (ID 6783).
De reply is geschreven door zx7r (UserID 9851) op 25-8-2011 19:53.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stephan777
[...]
Dat is inderdaad een heel stuk beter. Als je het ook nog is zelf kan doen scheelt je dat een hoop geld.
[...]
Hoe verklaar je dan als we een franse/italiaanse auto binnen krijgen in de werkplaats er altijd veel werk uit komt. Het zijn gewoon slechte auto's. Jong of oud.
Gisteren kregen we nog een fiat panda uit 2006 met 20k op de teller. De auto mankeerde echt heel veel. En dat voor een auto uit 2006... Dat zeg wel wat over de kwaliteit.
Er zitten maar weinig goeie franse auto's tussen. Vorige week hadden we toevallig een Twingo waaruit niks uit kwam en dus zo af konden melden zonder verdere reparaties.
Veel werk bestaat uit onderdelen die bij Franse/italiaanse zo weggewerkt zijn, dat bij onderhoud of reparatie het lastiger wordt om hier bij te komen. Als een turbo kapot gaat kan dit bijv. bij een bepaald type Renault langer duren om te vervangen dan een Japanner. Bij beide zijn eventueel de turbo kapot, echter zit er bij de Renault meer arbeidsuur aan verbonden.
En een keer een auto tegenkomen die "heel veel" mankeerde. Zoals wat? Hoe vaak gebeurd dat? Woon je in een dorp/stad met mongolen?
Ik heb al genoeg clio's gehad. En ik heb er dan nog nooit iets aan gehad, afgezien periodiek onderhoud.
Waarschijnlijk ligt het toch echt aan het niveau van de leerlingmonteurs waardoor jullie klanten steeds terug moeten komen.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved