Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'KTM EXC 200 + kenteken' (ID 5401).
De reply is geschreven door Tobias Verhoef (UserID 16418) op 13-5-2011 21:27.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Hoe rijd dit nou op de openbare weg?
En moet je net als bij het crossen, de zuiger om de 15 uur vervangen?


Nou ik heb de 2 eerste dagen gewoon woon/werk verkeer gereden en het viel me reuze mee ik reed netje 60 in zn 6 onderin zn toeren en netjes 80 voor de powerband. Maar voor zulk soort ritjes is het zonde van de benzine en de onderhoudskosten. Maar gisteren ging ik rond 9 uur savonds een rondje knallen en ik had de weg voor mezelf, en dat rijdt echt zo geweldig Je bent echt neit normaal snel met zo'n ding

Maar het is echt een motor voor erbij, daarom rij ik nu nogsteeds met mn brommer naar mn werk

Uuhm over dat zuiger weet ik het niet precies, want dit is een enduro motor, en is dus wat minder snel als een echte crossmotor. Dus theoretisch zou de zuiger langer mee gaan + dat ik niet constant volgas rij en ik in een schonere omgeving rondrij. Maar na 25 uur haal ik de zuiger eruit en kijk ik hoe hij er uitziet en dan zie ik wel hoe lang hij het ong gaat uithouden.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


wat een beunhazen dan.
zeker bij een 125 mag de zuiger er dan vort zeker wel uit. bij een 250 zou hij wat langer kunnen blijven zitten. maar waarom zou je hem terug doen als je hem toch open hebt?



Heb je gelijk in, voor die 50 a 70 euro.

Dit bericht is gewijzigd door Tobias Verhoef op 13-5-2011 om 21:28 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved