Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'Kawasaki KDX200 1991 Frysk' (ID 6377).
De reply is geschreven door Frysk (UserID 6584) op 19-3-2011 20:07.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Inderdaad ik denk dat zo'n grote oude 2takt wel wat gebruikers vriendelijk (lees meer bruikbaar koppel) is dan de nieuwere 125 of 250 2takten.

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 19-3-2011 om 20:01 uur.


groot verschil tussen een enduro (trail) motor en een crossmotor he, andere vering, verlichting, tammere cilinder, andere uitlaat en vaak andere carburateur (kleiner), dus puur op koppel gemaakt, bovenin toeren gebeurt er vrij weinig

Ding van mij schijnt zoveel koppel te hebben als een 250cc 2t crossmotor, al is m'n zuiger volgens mij aan het afsterven dus daar moet eerst een nieuwe voor komen

Ding van mij is trouwens 120kg (vol olie, kvs en benzine) en met een 12.8 liter tank.

Vind het nog wel mee vallen, ding voelt trouwens wat log aan op de 1 of andere manier.. Moet maar een hoger stuurtje op hoop dat het dan wat over is

Hoger stuurtje + nieuwe remblokken + handkappen + stickers eraf gehaald rijd stukken beter!
Heb alleen met m'n domme kop 1 remblok in m'n emmer met afgewerkte olie laten donderen .. en heb geen remreiniger meer, dus ff goed droog gemaakt met een handdoek en morgen maar ff remreiniger halen



Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 21-3-2011 om 21:53 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved