Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'Subaru Impreza' (ID 6135).
De reply is geschreven door 70malossi (UserID 34) op 16-3-2011 20:58.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: n00n
Onder de 400/450 kunnen ze nog wel hebben.
Ga je er boven zou ik me toch maar eens afvragen of je er niet beter andere kleppen, zuigers en drijfstangen kan gaan monteren.

Maar wat leuke upgrade als 3' pijp van voor tot achter zonder cat, grotere turbo, FMIC, en grotere injectoren en de ecu opnieuw mappen, heb je al heel wat!

Wil je het nog gekker maken, zou ik toch voor een closed deck blok kijken en alles gaan vervangen met wat sterker spul.


Ten eerste is t zwakke punt bij de drang naar vermogen niet de motor maar de bak.Wil je meer dan 350 pk kom je bijna niet onder een 6 bak uit.liefst met dccd.

Om 400 tot 450 pk te krijgen moet je alles uit de kan halen met een td06-20g,en dus ook op een hoge druk rijden.Een standaard gtt 2.0 open deck gaat dat dus niet volhouden.370a380 is echt wel de max.

Een 3" pijp heeft pas zin boven de 350 pk!
Met een fmic zit je zon 300 rpm later op boost.wil je dat wel? kost je nl aan drivability.
fcd is pas vabaf een 450 een must, daaronder kun je t met een scd ook af.Kleppen kunnen veel vermogen aan.Winst haal je meer uit de nokkenassen.Zoewieso shimless buckets gebruiken.
Drijfstangen zijn ook niet t zwakke punt,maar juist de drijfstanglagers.Die liggen er bij een standaard 218 pk blok bij misbruik al zo uit.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved