Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'Paul's SS50' (ID 6463).
De reply is geschreven door jr customs (UserID 19816) op 11-2-2011 23:24.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 4takker
[...]
1 bout
onder aan de kraan zie je een dop zitten waar een ring sleutel 9 op past als je die er af schroeft en dan de kraan in kijkt zit je het zeefje zitten. dat dopje daar blijft als het goed is het vuil achter.
Ik bedoelde om je tank los te halen.
En als je het vlotterbakje losschroeven ook als een bout telt is het kraantje er ook twee
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
Ah ik zie het ja.
Net nog ff wat aan gedaan maar wilt niet meer lopen, vandaag moeiteloos gereden en startte in één keer, maar nu niks. Vonk lijkt goed, carburateur lijkt ook goed. Morgen nog maar ff verder gaan dan.
Bougie is redelijk zwart en hij rookt uit de uitlaat als een koude tweetakt..
Hittegraad 7 opt moment, CR7HSA, zo'n blauwe met resistor. Ik lees op het 4t forum dat dat ondingen zijn, dus van de week maar een andere halen, en dan een 6 proberen.
Dit bericht is gewijzigd door Paul de Salmiakbal op 11-2-2011 om 23:19 uur.
Jaja ik dacht het al, zon ori blok is niet perse een plus punt, wel als hij goed is maar die dingen hebben meestal zulk slecht onderhoudt achter zich dat er een complete revisie nodig is wil het betrouwbaar zijn.
Je zuiger en cilinder zijn waarschijnlijk versleten of, en je klepschachten verrot
en het zal ook niet lang duren voordat je ontsteking het begeeft, had mijn blok ook.
Heb nu een immi blok en ben bezig de ori te restaurerenn maar zon cdi ontsteking is wel super chill en een gelagerde nokkenas ook.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved