Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'aprilia sr ditech Thom' (ID 6308).
De reply is geschreven door Saknet (UserID 129) op 25-11-2010 0:35.

bij mij wille die stekkers vd injector der nog wel ees af rammele. schroevedraaier in buddyzit en accukapje lospeutere aanduwen en het rijdt weer eeen paar maanden.

en die uitlaat ophanging punten van de motor breken nog wel eens af. ik heb n sloper staan waar ze bij et deksel vd waterpomp een heel mooi stuk metaal bij tussen hebben pas gemaakt waar dan ook weer de uitlaat aan kan.

verder was bij mij de krukas ingevreten, mar kheb m dus helemaal uit elkaar gehad en met nieuwe lagers enzo in elkaar gezet stelt weinig voor. kut sleutelen? je hoeft m niet eens af te stellen.

en als je niet met lege accu wilt staan dan bouw je der egwoon een mooie accu voltage meter op, staan genoeg op conrad.nl. kan je zo aansluiten aan de gameboy stekker, achter het kapje tussen het stuur. kwestie van opmeten welke de plus-min draden zijn.

der zit 1 injectorsysteem onderdeel op aan de motor die aan slijtage onderhevig is.
die zit in de cilinder kop
dat is dit fantastische ding.

kost meer als 100 euro nieuw, terwijl de gemiddelde ditech van die tijd amper 800 euro kost.

doordat die injector eigenlijk zo in de verbrandingsruimte steekt krijgt ie n boel te verduren, en koekt ie gauw dicht enzo.

schijnt dat injector reiniger en sommige olie soorten / droog stallen dit euvel kunnen minimalizeren

owja de mechanische luchtcompressor wil soms ook nog wel eens gaar wezen. die zie je hier in het midden onderaan, da grote vierkante ding



en echt he als je al n probleem hebt met een voertuig waar je een extern apparaat op kan aansluiten dan kan je btr een tijdmachine kopen.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzukitsx1994
Sorry, maar dit is echt een notje waard.

Vriend van mij liet zijn ditech wel eens "gameboytunen"....

ocharme de horror! 16jarige piepzak.

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 25-11-2010 om 0:55 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved