Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'Nissan Patrol 1984 Leen' (ID 6291).
De reply is geschreven door Leen (UserID 2858) op 17-11-2010 23:19.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]


er zit nogal een verschil tussen een lekke koppakking en een gescheurde kop. De enige manier om te controleren is afpersen, en als je afgeperst hebt ga je toch niet meer met idiote manieren proberen de boel dicht te krijgen, dus het zijn gewoon een stel prutsers daar.

Vaak scheuren koppen door thermische overbelasting, dus heeft et wel degelijk met de bestuurder te maken, want je moet wel je shit goed in de gaten houden.

Verder zie ik niet zo vaak gescheurde gietijzeren koppen... meestal aluminium wat het niet trekt.




het heeft ook alles te maken met debiele rijders, het gebeurt namelijk alleen als je met een koude motor meteen volgas gaat haulen.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved