Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'yamha dt 50 mx' (ID 2510).
De reply is geschreven door kenny77 (UserID 11550) op 18-10-2010 10:24.
Sow om op de discussie terug te komen.
Na 3 jaar toch wel wat te weten gekomen over de dt50.
met de juiste spullen die plug en play passen is een dt best wel snel.
Met de malossi cilinder van de dt80 is de 20+pk al gehaald.
voor die 20 pk dan geen plug en play spullen.
maar 17 wel
Met een dt175 voorvork en dt50mx II achterbrug die werderom ook weer plug en play passen is het al een heel stuk beter met de rij eigenschappen.
Koppeling hendel'tje in de koppelingskap is 15min werk om hem 10x beter te maken en dan gaat de koppeling nog lichter dan een mes door boter.
(met 5 plaats en malossi am6 veren)
Bij de ontsteking gaat het mis met immi onderdelen omdat iedereen te gierig is om origineel spul te kopen (en dan de ontsteking slecht noemen zelfde voor het koppeling systeem), voor de rest is de ontsteking niks slechter dan andere contactpunten ontsteking.
Zet je de originele spullen erop dan rij je met die ontsteking de wereld rond.
Dus kortom, koop een dt, sleutel er wat aan en je hebt een prima brommer'tje.
Maar geef niet een dt de schuld , maar de imitatie onderdelen, want die zijn poep.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
Is dat nou een origineel voorspatbord?
ja.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stefkee3
Nice ding,
Alleen een vraagje, hoe gebruik jij je claxon, Wat ik bedoel ( ) zou je een foto van je stuur kunnen maken? ik ben op zoek naar het orgineel, omdat op mijn DT een rood universeel knopje zit
Heeft geen haast, mijn DT is nog steeds niet terug van mijn monteur
Je hebt 2 verschillende type's hendels aan de linkerkant, 1 is met toeter knop , 1 is zonder toeterknop.
nederlandse is zonder, evenals je kabelboom, die lijd ook geen draad door.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
polini 70 met 20mm en gianelli of luhao
moet zweten om een mt5 met 50 import bij te poten
komt omdat die uitlaten ruk zijn op de polini.
mijne was op het rechte stuk even snel als een derbi senda met 50snel en snelle uitlaat.
en ik ook nog eens een 16mm carb.
bij de "crossen" was die van mij een stuk sneller.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 18-10-2010 om 10:35 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved