Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'Ducati 916' (ID 6227).
De reply is geschreven door Drumsan (UserID 18692) op 10-10-2010 23:05.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
[...]


Owja stom van me.

Dat heb ik dan even gemist.
Klopt maar dat is ook logisch met zoveel cc.
Ik ken iemand die er 1 heeft gehad en die kon een r1 tot de 100 bijhouden en dan pas reed de r1 pas heel zachtjes bij hem vandaan tot ong 140, maar bij die snelheid komt een r1 in zijn ding.

maar ik val over het algemeen gewoon op lichte motorfietsen en speciale dingen


Ik vind lichte motorfietsen soms ook wel vet maar het ging hier om 1000cc superbikes en dan valt een 250cc wel erg buiten de boot :P
Anders kan ik een net zo goed de Triumph Daytona 675 erbij halen; een driecilinder met (bijna) het vermogen van een 4cilinder en het koppel van een tweepitter. Schijnt daarbij het best te sturen van alle (600) supersports.

Rest wel dat ik Ducati schitterend blijf vinden en een 1198/848 prachtig spul is, alleen als je het onderhoud niet kan betalen kan je beter kijken naar een andere Superbike die geen desmodromische klepbedieing heeft.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved