Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'KTM EXC 200 + kenteken' (ID 5401).
De reply is geschreven door Tobias Verhoef (UserID 16418) op 3-6-2010 15:31.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ik denk dat ze het zelfde bedoelen, aangezien echt balanseren geloof ik ook met het gewicht van de zuiger samen hangt en deze handeling is veel duurder.

Normaal wordt het ook gewoon uitgeklokt.
Tenminste zo heb ik het begrepen.

Wel jammer dat de vorige eigenaar je voor de gek heeft gehouden , al gebeurd dit wel vaker jammer dat er zo'n personen dit doen.
Maarja dadelijk weet je wel wat je hebt.


Zie je zo dacht ik er ook over want mn baas die heeft een oude aermacchi 1 cilinder gehad en hij zij dat hij het daarbij ook heeft gedaan maar dat heeft iets van 3 a 4 keer zijn krukas weg moeten brengen om hem te laten balanceren maar het had weinig nut. En hij zij dat het heel duur was en eigenlijk alleen mensen die in 1 motor gespecialiseerd zijn het kunnen omdat ze de hele motor kennen en ze hebben zoveel geƫxperimenteerd dat ze het op een gegeven moment bijna alle trillingen eruit hebben.

Eigenlijk wel grappig japanse motors die gebruiken gewoon een balansas omdat uitbalanceren te veel tijd/geld kost en de oude motoren zoals Norton daar werd de hele krukas helemaal uitgebalanceerd.

Ik vond het ook zwaar genaaid van die verkopen maarja kan er ook niks meer mee. Maar straks is mn blok weer helemaal fris nieuwe lagers en alles dus dan moet hij weer een hele tijd meegaan


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved