Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'KTM EXC 200 + kenteken' (ID 5401).
De reply is geschreven door Tobias Verhoef (UserID 16418) op 19-5-2010 22:37.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
is alu met nicaseal wand.
die bussen van prox zijn idd gietijzer vervangingsbussen, zou ik niet aan beginnen. en zijn er trouwens wel overmaten voor te krijgen?
zou er gewoon een nieuw nicaseal wandje in laten zetten bij ATM, kost je 200 euro, maar dan is het ook goed.
gietijzer geleid de warmte trouwens ook nog eens veel minder als nicaseal.
Waarom zou ik er niet aan beginnen? Want ik zie er eigenlijk best veel voordelen in omdat ik dan als er een keer wat gebeurt ik kan gaan honen en niet meteen een nieuwe wand in moet laten zetten. Het is gewoon een boel geld ( ik snap dat crossen geld kost maar je kan ook gewoon op safe spelen)
Ik ga daar gewoon even over bellen wat ze erbij prox over denken en of ze er overmaten voor hebben, anders heeft het ook geen nut.
Hoe lang gaat gemiddeld zo'n nicaseal wand mee?
Ik cross dus echt niet professioneel vooral hobby en afentoe wedstrijden dus hij wordt niet heel zwaar belast.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved