Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'RM125' (ID 4124).
De reply is geschreven door thunderbird (UserID 11756) op 10-5-2010 22:11.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]
ja kan wel is kloppen ja dat je ze moeilijker kwijt raakt als een 125 en ze worden idd niet betrouwbaarder nee. als je een 144 wil moet je denk ik toch ook wel voor een ktm of een vd laar yamaha gaan. want die yamaha's worden ook goed omgebouwd en blijven ook waardevaster als andere omgebouwde.
iedereen raad me eigenlijk een 2t aan van mij vrienden, maar toch ook een mx1 motor omdat ik meer wat voor de hobby ga rijden wss. maar een kennis van ons weer een 4t. en een mx1 omdat die toch net wat minder onderhoud nodig hebben als een mx2 motor, bij 2 en 4t. en omdat ik volgend jaar ofzo een keer motor rijbewijs wil halen en er dan de motor laten keuren.
aha, ja als enduro straks kan een 450 wel.. maar dan zou ik eerder een andere motor erbij kopen als enduro
dat keuren is ook een dure grap of niet?
maar indd, zo'n vd laar 144 of originele ktm is het beste ja. toch schijnt het dat de rm's zich het beste lenen om een bigbore van te maken. heb het eens op thumpertalk gelezen, eric gorr wist dat te vertellen.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzuki rm
[...]
is je membraam(plaatjes) dan toch niet gescheurd?
heb al een ander membraan geprobeerd, geen enkel verschil..
toen ik met de electrode afstand van de bougie aan het kloten was merkte ik wel verschil als ik hem 2 keer zo over open zette als volgens het boekje. maar weg was het niet.
Dit bericht is gewijzigd door thunderbird op 10-5-2010 om 22:13 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved