Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'MZ RT 125/3' (ID 5834).
De reply is geschreven door Saknet (UserID 129) op 8-4-2010 10:14.
dingen die je af kan stellen:
carburateur
mengselverhouding (oude motoren hadden vaak dikke smering met slechtere olie van vroeger)
ontsteking timing(is je probleem iig niet)
bougie hittegraad (te maken met temperatuur waarop zelfreinigende eigenschap van bougie geactiveerd wordt, erg belangrijk bij 2 takt)
bougie electrode afstand
kijk ook eens of ie erg rookt.
veder zou je nog een halve draadbreuk kunnen hebben die door trillingen soms minder ernstig is oid. ff nalopen en beetje aantrekken, kijken of de draadjes "veren" (=draadbreuk)
of gewoon rotzooi in de benz.kraan/vlotternaald doorgang
of uitgedroogde krukaskeerringen. oliepijl daarvoor regelmatig controleren, en kijken of er geen nattigheid achter je vliegwiel weg lekt.
verder een hot. alleen bij mooiweer gebruiken zoiets, dit is rijdende geschiedenis =)
zo'n soort ijskar heeft mn pa ook nog gehad.
Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 8-4-2010 om 10:18 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved