Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'BMW 1602 Turbo 1975' (ID 2565).
De reply is geschreven door Joel_koningslust (UserID 10881) op 3-2-2010 22:11.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
Kaal blok (dus excl dynamo/vliegwiel/koppeling/spruitstukken/verdeler/waterpomp/startmotor) weegt iets van 80-90kg.
Gietijzeren onderblok, alu kop.
Verder is dr al het mogelijke en onmogelijke dr gewoon voor te krijgen.
Alleen de tuimelaars zijn kut als je toeren gaat draaien (>7000) die hebben dan de neiging om af te breken.
is dr voor die tuimelaars nog wel een oplossing te krijgen? roller rockers ofzo? ( ik noem maar even wat geks )
die 80kg schelen dan toch wel iets met de 110 ( dacht ik ) kaal van een 1.9 cih. en qua pk's zitten ze ongeveer hetzelfde meen ik. enkel is het rotte van een cih dat ze de in en uitlaat aan dezelfde kant hebben waardoor de motor snel maken erg moeilijk en duur is
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved