Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'Cagiva Mito' (ID 5560).
De reply is geschreven door BenjaminDG (UserID 13992) op 23-1-2010 20:31.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Lijkt me heel sterk inderdaad de rd350 ac meer vermogen heeft dan de lc versie?

Deze site ken je misschien wel : http://rd350.motormuizen.nl/

Die kunnen je perfect uitleggen welke je nodig hebt.

Je hebt inderdaad ook verschillende de 31K geloof ik en nog een andere blok.
Maar dat durf ik je niet te zeggen.

John had opmaat uitlaten berekend door Luc Foekema geloof en hij had nog een aantal dingen verandert.
(behalve de poorten aangepast, kan ik mij herinneren)

Het project van hem staat ook op die site.

Ik meen ook dat de rd350 ypvs in het jaar 1986 de 59pk had , en na dat bouwjaar liep het vermogen weer af.

Maar hun zullen je wel perfect weten te vertellen.

Staan ook nog een paar mito/ rd350 projecten op die site, misschien ook wel leuk voor je?


Edit: ik zie het al de foto is verkeerd, uit de gegevens blijkt dat het om de lc versie gaat.
Maar of het vermogen op die klopt is maar de vraag, voor mijn dt175 klopte het vermogen daarvan ook niet.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 23-1-2010 om 20:26 uur.


Ja die site had ik al gevonden via de www.mito350.tk site.

Ik heb even de persoon aan de telefoon gehad die bovenstaande site heeft opgericht en hij zei dat de blokken van Yamaha RD350 YVPS vanaf 1983 via het subframe (dat ze verkopen via die site) in de Mito passen.

Daarna is het een kwestie van uitlaten maken en de electronica aanpassen en rijden maar.

Het doel van mijn project is om het gewicht (met RD350 blok) te proberen verlagen tot 150 kg (minder is nog beter) en het vermogen te verhogen tot 70 pk (75pk zou ideaal zijn omwille van pk/kg verhouding van 0.5)

Maar 60 pk bij 160 kg is allesinds beter dan 30 pk bij 135kg


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved