Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'BMW BiTurbo' (ID 4548).
De reply is geschreven door 4takker (UserID 4664) op 25-11-2009 0:00.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: falco
[...]


je ziet het verkeerd, de lucht gaat via het filter door de turbo heen waar de warmte word ontwikkeld die je niet wilt hebben, na de turbo komt dan de intercooler om deze lucht naar een gezonde +-30 graden te brengen ipv 90+ en dan naar je inlaatspruitstuk.

hoe kouder de lucht hoe beter de cilindervulling




Dit bericht is gewijzigd door falco op 24-11-2009 om 22:43 uur.


idd

ga maar is met je brommet rijden als het koud en mistig is en als het warm en droog is dan merk je al een beetje verschil aan je brommer

als het koud en mistig dan lijkt het dat je meet vermogen hebt dan als het warm en droog is


@Zoetahmeerdah [Marcel]
ik zou zeggen als je storingen krijgt weg met die balle sensoren dat heeft mij afgelopen week 8 uur meer werk op geleverd door zoon balle sensor

Dit bericht is gewijzigd door 4takker op 25-11-2009 om 0:01 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved