Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'HM CRE Brommercross' (ID 4646).
De reply is geschreven door Frysk (UserID 6584) op 25-1-2009 14:22.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dokocrosser
[...]


Een brommerframe aanpassen voor motordelen mag wel ja.
Maar een mt5 met cr vering een tafelbult uitspringen zie ik eerlijk gezegt nog niet zo snel gebeuren :P
Maar tot hoever je mag gaan weet ik niet want dat is bij elke keuring weer anders.

En ik heb wel eens een honda blokje mee zien rijden.
En dat ding liep ook wel goed hard. Maar voor de rest is het idd allemaal am6 en derbi. Die zijn makkelijker op te voeren en lopen met minder werk goed hard.



MT5 met CR vering zie ik inderdaad ook nog niet zitten, tenzij er echt oud crossmotor spul in zit (twinshock) daar is het frame wel op berekend

MTX-SH of MTX-OT (al zou ik voor SH gaan) zit denk ik meer potentie in
ook nog eens omdat een MTX framepje de helft lichter is als een Senda frame en MTX heeft standaard al pro-link dus achter hoeft er weinig veranderd te worden

voorvork ben ik niet echt over te spreken moet iig crossmotor spul in.

maar ik zit wel te denken aan de remmen, zou het op een crossbaan iets uitmaken of je goede trommel of schijf hebt ?


Honda opvoeren kost wel véél meer werk inderdaad maar aan onderdelen is er genoeg te komen mits je het geld hebt (Japanse onderdelen

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 25-1-2009 om 14:23 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved