Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'aprilia rs 2007 spain's no1' (ID 3034).
De reply is geschreven door RS 666 (UserID 15553) op 15-2-2008 19:51.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gilera gsm beast
Hoe hard loopt de rs met de gianelli? En hoe hard loopt de gpr met de mallosi.? K zit ook over een mallosi te denken


ik heb 111 gehaald met zijwind, en dan twv 14-53
de gpr loopt wat minder hard, ook 14-53, alleen wel een powerband vanaf 6000 toeren, en giannelli is gewoon een toerenbeuker die begint pas vanaf 8k

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bart-Derbi
zijn die kappen mat?
beter poets je 'm zo vaak op dat t glas wordt, zo was 't ook met mn voorkapje:P
vond btw die dikke taartschep mooier denk ik.
toch hotje!


thanks, maar mijn kappen zijn niet mat, die van die gpr is de helft mat en de helft niet zeg maar
alleen met taartschep heb ik echt nog niemand gehoord die hem mooier vond, naja nu wel dan
maargoed ieder z'n mening

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tha scooterkiller
mooie nieuwe fotos


danku

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Intenso
wtf dat ding haalt tog geen 111? met alleen gianelli?

verder wel een hotje


jawel, met zijwind, 111 op teller, dus je zou denken die wijkt af, maar ik ben een keer aangehouden toen ik 105 op teller reed, en op die jood z'n teller reed ik ook 105, oftewel klopt goed
is trouwens wel de ontgrensde vertanding die ik heb standaart in nl worden ze met 11 voor geleverd, dat gaf alleen nogal wat overtoeren

thanks nog trouwens

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tommy2win
vet


danku

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stephan777
h0t!

wij moeten samen ook is foto's gaan maken jasper

doen we wel als het lkkr weer is:P


thanks man, ja klopt, maar het word al langzamerhand beter weer

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
[...]


ja uurtje werk


voor jouw misschien, maar ik heb geen ervaring met alles losmaken etc, en ik geloof peter ook niet (van die gpr) oftewel dan is het wel wat meer dan een uurtje


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved