Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'BMW E21 '82' (ID 3194).
De reply is geschreven door Leen (UserID 2858) op 24-1-2008 21:59.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Vehikel
Ik post hier ook ff mn 'soort van project'.
Gister heb ik met mn pa een hoop gedaan, o.a.: de staat van de auto goed bekeken, 1 gat gedicht, koppeling vervangen, kleine dingetjes en natuurlijk een proefrit gemaakt

- We hadden de auto op de brug, nu konden we de auto eens goed van onder bekijken, het zag er buitengewoon goed uit, nog helemaal mooi in de tectyl, geen rotplekje te vinden.
- De auto heeft waarschijnlijk onlangs al een grote beurt gehad, er waren namelijk een aantal dingen vernieuwd: radiator, uitlaat, waterpomp, en nog een paar kleine dingetjes die er verdacht netjes uitzagen (rubbers etc.).
- Er zat alleen in 1 wielkast een gat, daar hebben we een roestvrijplaatje op gemaakt, en dik ingespoten met zinkspray.
- De koppeling was totaal versleten, zelfs het vliegwiel vertoonde al groeven, we hebben de koppeling verniewd (KAWE koppeling, vliegwiel was nog goed genoeg).
- Proefrit: auto rijd als een zonnetje (mede door de 13" wielen met hoge banden, en de originele vering).

In de toekomst wil ik:
- Een mooie set 15" BBS honinggraad wielen monteren;
- Gele lampjes plaatsen;
- Iets verlagen, sowieso aan de voorkant.

Alleen 1 minpuntje, mijn dashboardkastje stond vol met water (cker 8cm hoog), terwijl mijn frontje van mijn nwe radio ernog inlag....
Die zat gelukkig nog in het doosje, die is gaan drijven, dus mn frontje was niet nat geworden
Ver in- en om het kastje is alles droog gelukkig. (bij die oude auto's wil het wel eens overal tussen sijpelen, waardoor ineens je halve auto wegrot).



raamrubber ofzo lekt dus, en gele lampen zou ik lekker weglaten, lichtbeeld daarvan is echt beroerd.
plus dat het er niet uitziet.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved