Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'GSR Sprint neozz' (ID 3211).
De reply is geschreven door mblover (UserID 9353) op 22-12-2007 23:36.

Yo MaN
h3b j1j 00wK v4n d13 ScHn3lL3 Tr3kV33rTj3s 3n Sp3c1aL3 b0uG13v0nKj3s?
3n J1J g44T cK3r So H4rD oP j3 Stage6 T3LL3r d00R j3 SuP3rCh4rChed sT1ck3r?

J0uW pL33p0t 1s W3L SuPaAaAaAaAH v3t M4N

Dikke not dus. Lelijk kuthok.
Elke brommer ownt dit kuthok zelfs een gare MT...


edit:
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]


paar kilo zeker

aerodynamica op een sprint van 150m(max 100km/h ofzo), wss zijn de neos kappen ontwikkeld in windtunnel


Van Foekema die sprinter scheen op de 150 meter niet harder te gaan met die kegel/stroomlijn voorop, maar op de halve mijl wel.
Is ook logisch, bij optrekken en korte tijd op hoge snelheden heb je meer aan een lager gewicht, en bij langere tijd op top of hele hoge snelheid wil je wat meer stroomlijn hebben en win je daar meer mee als met minder gewicht.

Natuurlijk kan je wel hele lichte en earodynamisch betere kappen maken, maarja dat is ook niet iets wat je zomaar in je schuurtje in elkaar beunt.


Dit bericht is gewijzigd door mblover op 22-12-2007 om 23:39 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved