Brommerforum.nl - Print: Reply
![](img/c/s.gif)
Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'gsx1100 ombouw' (ID 2760).
De reply is geschreven door Raffel (UserID 5479) op 12-12-2007 23:22.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
ik vind het princiepe van de uitlaat niet goed.
eerst heb je 4 uitlaten, die breng je samen tot 1 collector.
die splits je vervolgens in 2en waarom per pijp er weer 2 dempers komen.
vind het wel mooi hoor, daar niet van, maar was mooier geweest als je 4 pijpen naar achteren doet.
vind ik dan
nagenoeg iedere motor heeft dat.. heeft met verscheidene zaken te maken, in plaats van een collector kun je ook een balanspijp tussen de uitlaatpijpen maken (tussen 1 en 4, en 2 en3, of 1 en 3 en 2 en 4, al naar gelang je ontsteking) Maar dat is een hele hoop pas/laswerk, en dit komt allemaal redelijk overeen met de fabriekslevering van het blok, waar ie dus het best op loopt.. Overigens ken ik zo gauw geen motor die daadwerkelijk 4 in 4 toepast.. bijna alle motoren is 4-1-2, 4-2-2, 4-2-1 of gewoon 4-1-1.. (of dan weer zoals bij mij 4-2-4)
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved