Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'bmw 318IS Coupe U9' (ID 2476).
De reply is geschreven door Arjanus (UserID 684) op 1-12-2007 21:08.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]
Op de openbare weg haal jij de verloren tijd in..
Dan moet je toch als een aardige debiel rijden...
En iedere keer remmen voor een drempel word ook aardig vervelend kan ik je vertellen.
Mijn linker uitlaat (ja linker ja, heb 2 cilinder banken :P) zit lager bij de grond, zegmaar rond de 10cm ofzo..
Iedere keer remmen voor een drempel is helemaal klote.
Komt dan ook een ander uitlaat systeem op, word dr helemaal gestoord van..
Bovendien scheelt het denk ook een verschrikkelijke berg remslijtage EN verbruik als je niet steeds af hoeft te remmen..
Beside's, verlagen komt het comfort ook niet ten goede.
Op het circuit is het misschien beter, maar voor dagenlijks gebruik is/lijkt het mij toch een heel stuk minder prettig..
ik rem niet voor drempels, ik laat em (voornamelijk) lekker op de motor remmen, en comfort is niet belangrijk wegligging wel, voor mij dan
als je btw met 40 over drempels knalt omdat je geen verlaagde auto heb slijten je dempers etc ook 5 x zo hard
maar op de ring kun je zien wat belangrijker is edje, wegligging of comfort, maar dat moet je wel durven natuurlijk
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved