Brommerforum.nl - Print: Reply
![](img/c/s.gif)
Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'Honda CB50 to CB80' (ID 2628).
De reply is geschreven door crossgek (UserID 7636) op 26-10-2007 20:27.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]
Dat is waar, en dan kost het ook veel...
MAar goed onderhoud voorkomt dat.
Overigens zijn er heel onder onderdelen te krijgen die praktisch niet slijten.
Rollertjes over de nokkenassen, alles dubbel gelagerd, geen distributie ketting meer, etc etc.
Alleen een stuk minder slijtage, vrijwel 0 als je de juist olie gebruikt.
Tis echt niet zo nadelig meer.
Goed sleutelen en onderhoud, en je 4taktje doet echt wel meer km.
Aan een 2takt kan ook veel kapot als je het verkeerd doet/in elkaar zet...
( 2takt vs. 4takt geflame ownt )
was x formule 1 aan het kijken daar werd gezegd :
als het spul na een race niet versleten is hebben we het te zwaar gemaakt...
je kunt op een crosser niet alles betrouwbaar niet slijtend maken omdat je dan gewoon een onhandelbaar zwaar apparaat krijgt.
racer net zo btw..
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved