Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'Honda CB50 to CB80' (ID 2628).
De reply is geschreven door Mopar (UserID 11098) op 26-10-2007 20:13.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


4t crossen is VEEL duurder dus voorlopig doet lang niet iedereen dit , en een 2t is veel soepeleren.

daarbij mag zowel bij crossen als racen een 4t een dubbele cilinderinhoud hebben ..


Dat dubbele cilinder inhoud zie ik snel verdwijnen, in de MotoGP rijden ze ondertussen ook alweer een jaar met 800cc , en ze blijven er maar meer uit persen.

- correct me if im wrong, maar Stoner heeft volgens mij een nieuwe topsnelheid op zijn naam - met 800cc dus...

En veel duurder is waar, en daarom voor de meeste mensen niet haalbaar.
Dat is jammer.

Maar voor de mensen met wat meer centjes is het juist hartstikke leuk, ik heb ervaring met 2takt en 4takt, en ik kan je vertellen dat ik bij 4takt blijf..
Veel en veel leuker om te doen, en verschrikkelijk veel mogenlijkheden om op te voeren.
Bij een 2takt'en stopt het voor de hobby'its al snel bij de poorten, uitlaat en carb.
Niet leuk dus, tenzij je relatief meer vermogen wilt, voor minder geld.
En daar zit het hem nou in..

Maar in de toekomst zie ik 4takt wel meer doen als een 2takt, wel al de ontwikkelingen in dit tempo door blijven gaan..



Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved