Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'Honda CB50 to CB80' (ID 2628).
De reply is geschreven door crossgek (UserID 7636) op 26-10-2007 19:30.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]


Dan kan je of gewoon niet sleutelen, of je doet iets heel erg fout, wat er dus op neerkomt dat je gewoon niet kan sleutelen.

Twijfelen aan de kwaliteit van een Honda 4takt blok... damn... rund, kijk om je heen, overal rijd Honda 4takt, en jij zegt dat het slecht is ?
Ik denk dat dat aanjezelf ligt.


aan een blok kopen en inbouwen kun je weinig verkeerd doen..

En ga nou niet zeggen dat 2takt beter is, want dan hou je jezelf voor de gek.

bij kleine inhouden is 4t gewoon uberzinloos..

Sleutelen aan een 2takt kan iedere mongool, een 4takt hoef je -als je het goed doet- 1x uit elkaar te halen, en 1x in elkaar te zetten, in een normaal motor leven..

werk bij een lmb , en daar kom je dagelijks techniek tegen die jij in je leven niet zult zien.. mechanisch werk aan een motor is kinderspel , ook aan een 4t


Als die van mij straks de tering in draait, heb ik nog niet eens de arrogantie om aan het spul te twijfelen..
Dan ga ik aan mezelf twijfelen...
werk zoals gezegt bij een lmb , en loop stage bij een autobedrijf , en er is nog nooit een klant terug gekomen , dat ik iets verkeerd heb gemonteerd wat interne schade heeft opgeleverd

4takt gaat, zoals gezegt, niet kapot. praktisch onmogelijk :P




ik heb een gx160 blok , het is hierbij een bekend probleem dat de drijfstang doormidden loopt , daarom kun je ook lagerkitjes , gesmede , en dikke drijfstangen kopen

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 26-10-2007 om 19:35 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved