Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'shiftinggears special rs50' (ID 570).
De reply is geschreven door StefanB (UserID 3718) op 6-1-2006 23:17.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: shiftinggears
[...]



nou ten eerste volgens mij heb ik volgens mij niet gezegd dat ik met een rito as sneller ga als ik dat wel heb gezegd sorry dan het zou sneller kunnen zijn doordat hij misschien meer carterdruk op kan bouwen door vollere wangen maar ik maakte alleen een lijstje met wat er is gebeurd aan dat ding en carters tja.. ik weet niet of het tegen een rand aan loopt want ik heb het nooit opengehaald maar het zou een reden kunnen zijn waardoor hij nu toch wel harder loopt dan een std rs met een Yas hmr/2 ik denk dat het gewoon gladder is en uit mijn ervaring met rijden dat ik harder ga als een vriend van me met een manuel poggiali std met een hmr/2 beredeneer ik het door de dingen op te noemen die er aan gebeurd zijn en de oude eigenaar heeft als het goed is ook de cilinder afgewerkt waardoor de stroming wat beter verloopt dus daar baseer ik dat op en als ik op de roller meot en ze nemen hem in beslag en ze trekken hem open en er ligt een 70 op dan heb je toch meer kans dat ze hem in nemen maar dat riskeer je je dan en ik vind dit al hard genoeg gaan voor school


2kw=2kw..

van het afwerken van een cilinder ga je niet/amper harder (misch 2 km) iig je brengt alleen maar bevels aan zodat de zuiger en veer minder hard slijten, en kanaaltjes ruimen van gietfouten etc.

je ciliner zal wel wat bewerkt zijn kwa uitlaatpoort timing etc, dan is het wel degelijk mogelijk dat je wat harder gaat.. (maar 115... forget about it.... 115 digi haalde ik destijds met m'n mhr80 (licht getuned) opmaat pijp en 26mm teur...)



Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved