Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'Yamaha Dt50' (ID 2696).
De reply is geschreven door Vehikel (UserID 13239) op 9-7-2007 12:04.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Scozzisa
met alle respect voor alle klunzen hier die een afgeragde kut dt hebben gereden..
jullie weten amper waar je het over hebt
laat ik 1 ding zeggen: ik ga liever met een goed gereviceerd dt blok een eind toeren dan met een honda blok.. als je het blok van de honda langs de weg moet gaan opentrekken zonder al te veel materiaal wens ik je uit het diepst van mijn hart succes en dat zul je nodig hebben, in vergelijking met de logica en het systeem in het blok van de dt
- die 2 platen (vervangen) zijn niet kut, kun je lang zat mee rijden
- die punten onststeking is niet kutter als die van een een andere japanner, het zijn en blijven punten met onderhoud - dus neem cdi
belangrijkste delen zullen nooit en te nimmer zomaar verrot gaan in een dt blok, zoals de std kruk en de bak.. vandaar dat het goed te doen is
logisch dat dt kut is he als ie niet onderhouden wordt.. bovendien wordt voor 80% aan meningen overgenomen, terwijl men zelf niet eens een blok in handen heeft gehad, alleen al om de verschillen te zien
Dit bericht is gewijzigd door Scozzisa op 9-7-2007 om 11:59 uur.
Daar ben ik het helemaal mee eens, zeer veel Dt's zijn gewoon afgeracht, van deze weet ik dat 'ie motorisch 100% is.
Dat geld ook voor de Honda crossers, daar zitten ook genoeg rampenbakken tussen, dat weet ik uit ervaring.
2 koppelingsplaten is geen probleem, Yamaha is ècht niet gek hoor! Die gaan echt geen platen inzitten die even later weer moet vervangen.
Mijn Ss50 deed het met 1 plaat! Daar heb ik al heel veel km's mee gemaakt.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved