Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'DT gaar? waarom?' (ID 6576).
De reply is geschreven door Zoetahmeerdah [Marcel] (UserID 875) op 10-12-02?17:29.

Quote:
Originally posted by: rieju racer

Quote:
Originally posted by: zoetahmeerdah

oja en de cilinder zit met dopje 10 moertjes vast, en een honda met 12/13.
daarintegen zijn de 80 blokken wel snel. en goeie koppeling enzo..

[This message is edited by zoetahmeerdah on 8-12-02 21:08]



het is helemaal geen10
het is 11/12 oftewel M7
nou honda is 13 oftewel M8

en wat maakt dat uit????
vast is vast

ontsteking heb ik nog nooit problemen mee gahd

[This message is edited by rieju racer on 9-12-02 17:54]


een vriend van mij had een dt en die draaide hij met pijpsleutel 10 vast...daarom vermeld ik dat, en hoe dikker tapdraad hoe minder snel je het zooitje verrot draaid en hoe meer kracht je kwijtkan mischien? dus niet dat je je aangevallen moet voelen ik zet hier alleen mijn ervaringen neer, zoals iedereen.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved