Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Pro Forum in het onderwerp 'Ram-air systeem' (ID 34873).
De reply is geschreven door Travel Fast (UserID 9251) op 7-8-2006 14:55.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
houden jullie er rekening mee dat dit het PRO forum is, hier is het dus wel belangrijk dat er posts geëdit worden, en dat er op een hoger niveau gepraat word dan op de rest van bf...
let daar aub op
Goed ik zal het niveau weer om hoog gooien.
Ik zat te denken, als ik het voor elkaar krijg om twee carbs aan te sluiten.
1. standaard 18mm met crossfilter (voor de lage toeren)
2. 24mm carb waar het RAM AIR systeem op wordt aan gesloten. Deze carb moet gaan werken boven de 7000 toeren en of 45 km/u (minimale druk van 1.45 bar). en het systeem moet zo in elkaar zitten dat hij overgaat van 18mm carb naar 24mm carb. Zodat je op de lage toeren een normale werking heb, maar bij hoge toeren overgaat naar het RAM AIR systeem.
Om twee carbs op mijn NS1 te zetten is nog niet het probleem (special spruitstuk maken), de lastigheid zit hem in het systeem om de twee van elkaar te scheiden. Ik heb maar 1 gaskabel, en ik kan het oliepomp gedeelte wel gebruiken maar dan zijn de twee carbs niet van elkaar gescheiden. Wie heeft er nog een idee? Volgens mijn berekeningen zou dit de oplossing zijn. nu nog de praktijk
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved