Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'MTX-sh cilinder opvoeren' (ID 38273).
De reply is geschreven door [RRT] Lost-P (UserID 3712) op 4-8-2006 22:02.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Travel Fast
Eh MTX-SH cilinder is dat het zelfde als MT/MB?, zo ja met een klein metaal boor (4mm), gaatjes boren van membraam kleppen huis (waar je membraam kleppen invallen) naar de spoelpoorten, deze geven een aanzienlijke verbetering in de trekkracht, mits hier wel een stevige carb. tegen overstaat (min. 16mm, beter is 18mm). Verder uitlaat poort uit dremmelen, goeie expansie pijp eronder en je haalt met gemak de 85 km/u.
Ga jij iemand die nog nooit heeft getuned ff aux-poorten in z'n cil laten zetten, gaat geheid al fout 
En dan, daar merk je eigenlijk niet zo gek veel van op een sh-tje...
Gewoon uitlaattiming en poortvorm/breedte leuk zetten en dingetjes beetje "flowen" zeg maar, dan merk je het al aardig
en anders stuur je m maar ff naar me op, komt t ook goed
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved