Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'MTX-sh cilinder opvoeren' (ID 38273).
De reply is geschreven door Scozzisa (UserID 8805) op 4-8-2006 16:15.
beter ga je de timingen van je cil eerst even berekenen
als je zomaar de inlaat en uitlaatpoort gaat vergroten zonder je spoelpoorten mee te nemen heb je straks een blowdown van hier tot tokyo, wat kan resulteren in een vastlopertje
bekijk eerst maar eens de verhoudingen tussen je poorten, is bijvoorbeeld je uitlaatpoort al heel groot (hier moet je meer cilinders voor hebben gezien) dan zou je evt. je inlaatpoort kunnen gaan bewerken, doe je dit dan loop je tegelijkertijd een risico dat je spoelpoorten te klein zijn
eerst berekenen, blowdown rond de 35 houden, erboven is nogal veel en moet je niet zomaar gaan dremelen, of je moet alles tegelijkertijd aan gaan passen
Dit bericht is gewijzigd door Scozzisa op 4-8-2006 om 16:15 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved