Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Paar kleine vraagjes DTR' (ID 38093).
De reply is geschreven door Kees de Jong (UserID 5620) op 24-7-2006 10:13.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Airsal70ccDt
[...]
DTR heeft electronisch. de ontstekingen zijn uitwisselbaar moet je alleen ook grondplaat en alles nemen. plus het feit dat je bij een DT dus geen cdi hebt en je wss ook je hele kabelboom overhoop moet gooien om die ertussen te krijgen.
Gewoon hele nieuwe kabelboom.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundapp sprinter
En hoe zit dat nu met de koppelingsplaten, DT blok heeft er dus 2 en DTR blok heeft er 3???
Nederlandse DTR heeft 2 plaats zover ik weet.
Quote:
- Er is een stukje uit een carter, is nu door vorige eigenaar vakkundig opgelost met kit. Is dat makkelijk fatsoenlijk te repareren of zal ik het blok vervangen? En wat kost een "nieuw" blok voor een dtr ongeveer.
Gewoon blok vervangen als het niet goed zit, onderblokje kost rond de 25 euro.
Quote:
- De achterveer is veel te slap, kan dit opgeknapt worden of moet hij vervangen worden?
Dat zal wel vervangen worden, kost ook niet meer dan 2 tientjes lijkt me.
Quote:
- Hij loopt zowat op olie, maar lekt niet en rookt ook niet buitensporig veel. Wat kan dit zijn en is dit makkelijk op te lossen?
Hoe weet je dat ie "zowat op olie loopt"? Als pompje niet meer goed is kan je die vervangen of afsluiten.
Quote:
- Er zit een TK carb. op, is hiervoor makkelijk aan onderdelen te komen?
Hoeveel mm is het? Standaard zat er op DTR 14 mm Dell'Orto, op DT zaten standaard een Takei carburateur variƫrende van 12 tot 16 mm.
Quote:
- Zit er origineel een contactpunten of electrische ontsteking op?
Orgineel op DTR zit een elektronische ontsteking en geen contactpunten zoals eerder werd beweerd.
Quote:
Alvast bedankt voor de antwoorden
Graag gedaan.
Dit bericht is gewijzigd door k33s op 24-7-2006 om 10:14 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved