Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Uiterlijk Forum in het onderwerp 'Project: BT NS1' (ID 37181).
De reply is geschreven door John Huijben (UserID 1844) op 26-6-2006 20:58.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
[...]


je praat maar wat mee, maar heb je er echt ervaring mee.
anders heb je niet recht van spreken.
ik weet toevallig dat lucfoekema gebruik maakt van hele goeie technieken waarmee je de pijp kunt berekenen.

en dat is niks minder dan wat ze in de fabriek doen, en trouwens.
ze maken voor 15 euro ofzo een berekening, en wie zegt dat die dan in 1 keer goed is.
het hangt ook van jou afstellen af, en alle kleine dingen die je veranderd aan je brommer, kunnen ook weer gevolgen hebben voor je expansie.

eigenlijk moet je bij de meeste wijzigingen ook al weer je uitlaat veranderen, dus.



klopt dat superveel mensen meelullen wat betreft opmaten.
je hoort er kaaiveel over, maar hoevaak zie je er daadwerkelijk een onder een brommer hangen

maar ik heb over het algemeen goede ervaringen met luc f.
alleen viel bij mn laatste opmaat de tailpipe diameter wel erg klein uit, waardoor alles met die opmaat kapot liep.
maargoed bij 3 andere luc f uitlaten waar ik mee heb gereden ging het wel gewoon goed.
bij mn nieuw blokje kies echter toch ns een keer voor wat anders

feit is wel dat luc f veel afwijkt van andere uitlaten.
en het is geen prutser, zeker niet. maar vraag me toch af welke beter is.
heb 2x gezien dat mensen een luc f pijp tegen een andere pijp gingen testen, en beide keren kwam luc als de mindere uit de bus.

over het algemeen kun je wel zeggen dat een luc f pijp vaak een redelijk dunne voorbocht heeft, die weinig toeloopt in diameter, en een lange baffle.

maargoed de mensen mogen niet klagen. kerel bied gewoon redelijke uitlaatmaten aan voor 10 euro. formuliertje opsturen en klaar.


Dit bericht is gewijzigd door John Huijben op 26-6-2006 om 21:00 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved