Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'Te hoge carterdruk?' (ID 37619).
De reply is geschreven door MBX_cruiser (UserID 5125) op 23-6-2006 21:15.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
het ''ijzeren stukje'' gewoon iets omhoog - richting het pinnetje - buigen. max. 1mm verder buigen. dan moet hij wel goed afsluiten, en er blijft benzine genoeg in het bakje zitten.




Je moet de vlotter naar beneden buige, richting vlotterbak/onderkant carb dus. Op deze manier zal wanneer de benzine op een bepaald niveau staat, het pinnetje dieper in 'het gaatje ' zitten, en zal de benzine dus niet meer doorstromen.

Maar als je vlotter niet goed werkt loopt de benzine er normaal gewoon langs de overloop uit toch? Tenzij die dichtgerot is oid.
Lekke krukaskering lijkt me sterk.
Membraan denk ik ook niet dat het is,
als het membraan niet tegoei afsluit, wordt het mengsel niet in de cilinder geduwd maar gaat gewoon terug richting carb als je zuiger weer naar beneden komt. Dat zou dus niet kunnen verklaren waarom je benzine in je uitlaat hebt.

Volgens mij scheelt er gewoon iets met je carburateur, dat je geen fijn vernevelde benzine krijgt, en het dus niet gemakkelijk explodeerd. Daarna druipt het gewoon je uitlaat in.
Dat kan zowel aan je vlotter liggen(als je overloop verstopt is ofzo), ofwel aan je sproeier/gasnaald(als deze op een of andere manier niet meer goed verneveld.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved