Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'Te hoge carterdruk?' (ID 37619).
De reply is geschreven door Mopar (UserID 11098) op 22-6-2006 20:32.
Membraam zou idd aan vervangen toe kunnen zijn, draai hem anders gewoon om, voldoet ook prima op een DT :-P
Carb checken op vlotter-afstelling, haal het vlotter bakje los, en hou de vlotter met je hand omhoog en zet de benzine kraan open.
( zorg dat je de carb recht houd )
Als hij niet lekt is het goed (voorlopig)
doe de vlotter nu langzaam omlaag, als je ziet dat hij gaat lekken/druppen VOOR dat de vlotter ''horizontaal'' is geweest moet je hem afstellen.
Tis een beetje kut uitleggen maarja, de vlotter hoogte moet 2mm zijn.
Rechterkrukas keering checken op een lek deed ik altijd, haal de cilinder eraf, gooi de krukas-holte vol met benzine en laat het even (10minuten ofzo) staan ( gooi er ook een doekje overheen )
Als het na 10minuten erg gezakt is, is je keering lek.
Eigenlijk heb ik nu geen zin meer om te typen
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved