Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'probs met stage 6 pwk21mm' (ID 37536).
De reply is geschreven door para (UserID 6251) op 19-6-2006 21:53.
Bougie ziet er gewoon goed uit, cil van die gast was de originele, maar de timingen veel hoger (uitlaat 196 ergens en de hoek waaronder het membraan staat werd verkleind+ inlaattiming verhoogd) Hij mag geen aftermarket cil gebruiken in zijn klasse.
21 van dellorto deed vreemd genoeg wel, zelfs op het originele blok van de 2. Het blok waarop ik de carbu wil gebruiken is met een 0.8mm opgehoogte cil en cilkop met squish opp van 53.4%(std=68%) en clearance van 0.7 met een geometrische compressie van 1/15. Ontsteking std op 22°
Ik wilde er die 21mm op zetten icm wat hogere timingen, maar wilde nu toch al iets testen om te kijken waar ik sta vóór het frezen, dat hij volgas wat slechter is op dit moment is mss nog te begrijpen, maar dat hij stilvalt, en dat hij na schakelen niet direkt benzine krijgt niet...
gasnaald zit in het midden, maar heeft een 0.3mm radiale speling in de gasschuif, is ook niet vastgedrukt door het nylon stukje onder de veer.
Heb nu eens een stukje gedraaid om de naald meer naar beneden te drukken zodat ze niet zo zou trillen. Maar denk niet dat dat veel zal geven.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved