Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'probs met stage 6 pwk21mm' (ID 37536).
De reply is geschreven door tsxj oran (UserID 6810) op 19-6-2006 10:15.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: para
Heb al alle sproeiers getest, 95,100,102,105, hij loopt het best op 102, 100 is duidelijk te klein, en 105 te groot(duidelijk slechter op hoge toeren)
zal eens proberen met een stationair sproeier, maar vind het toch vreemd dat het met de originele ZO slecht is, bij een 50cc zou het al rijker moeten uitkomen... Als je kijkt in tuningboeken lees je ook dat de stationairsproeier praktisch niets uit zou maken vij volgas...
En dan nog dat na het schakelen dat hij even geen benzine heeft is nog het vreemdste. Ik zie de gasnaald wel ferm trillen in de sproeierbuis, mss wel erger dan in mijn yz250, maar denk niet dat dat echt iets kan betekenen, als ik hem lichtjes aan de zijkant druk om hem stil te houden met een kleine schroevendraaier verandert er niets aan het karakter.
btw ik ken iemand die een 28mm flatslide mikuni op zijn originele 50 cilinder gezet heeft, wel verkorte inlaat en nog wat extremere timingen natuurlik... 14.3pk ,max14500rpm en na een 300 tal dynoruns, maar er moet blijkbaar toch wel iets mogelijk zijn met die blokken.
Mja valse lucht, ik zal het nog even goed bekijken, maar denk het niet echt, is natuurlijk wel een niet-originele aansluiting om het te laten passen...
dan was dat geen orginele 50cc, maar iig, als je een tsx ori cilinder(dus dat blok gietijzer hebt) kan je daar gewoon geen 21mm op kwijt zonder die cilinder flink te bewerken, de poorten e.d. zijn daar gewoon te klein voor, en dan hij vol gas slechter loopt dan 3 kwart gas kan ook komen door de gasnaald hoogte hoe ziet je bougie eruit na een tijdje vol gas te hebben gereden?
Dit bericht is gewijzigd door tsxj oran op 19-6-2006 om 10:18 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved