Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Uiterlijk Forum in het onderwerp 'Project MTX-SH' (ID 37346).
De reply is geschreven door Shifty (UserID 10027) op 13-6-2006 13:39.

Barry heeft wat rvs betrefd helemaal gelijk. Ik werk zelf veel met rvs, heb laatst nog een hele hardhouten schutting met rvs schroeven inelkaar gezet. Eerst voorboren, en dan verdomt goed uitkijken want de kop breekt zo van een rvs schroef af (Ik moest ook alle schroeven erin draaien van mn pa, hij brak 1 op de 2 koppen eraf :P) Ik heb een hele zooi verzonken M6 en M4 bouten/moeren en verzonken ringetjes voor M4 en M6. Ook nog wel wat M8 bouten. Die honda bouten met een ringetje eraan gelast zijn best wel handig, maar ook allemaal verrot. Heb ze zelfs al weggepleurd, alleen een paar heb ik bewaard (zoals die van het zadel, das een apparte...)
Dus ja, komen allemaal nieuwe bouten en moeren en ringetjes op

En renoeius: Leuk achterwieltje ae Strak in de Lak, hehe.

Daanmtx: Danke, ik laat zeker even weten hoe de uitlaat presteerd. Enige verschil wat me opviel met een std uitlaat is de bocht, die gaat bij een std uitlaat eerst nog wat opzij, bij de gianelli gaat hij meteen recht naar beneden (bocht is dus wat korter). Alleen een 80cc uitlaat op een bewerkte 50cc, hmm je weet wel dat de mond van die 80cc uitlaat een dikkere diameter heeft he?

Heb gisteren de hele dag gewerkt, maar ben vandaag eerst vrij, alleen dit is echt geen weer om in een overal in het hok te staan. Zal vanavond even mn onderpoten spuiten, update komt er dan weer aan Was trouwens ook nog een leuk werkje, 3 van de 4 bouten van de stabilisator waren vastgerot en dus afgebroken, dat werd tappen. Breekt m'n 1e tap af, damn. En die boor je er niet zomaar uit veel te hard. Daar zaten trouwens ook rvs bouten in, jammer genoeg. Is wel gelukt, moet alleen wel ff netjes afwerken met wat plamuur


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved