Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'brommertje kopen!' (ID 37423).
De reply is geschreven door elb (UserID 11452) op 11-6-2006 10:05.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Advis
ik heb zelf ook een mtx gehad en ik heb nooit last van die trommelrem gehad. schijfrem is niet ALTIJD beter.
maar als je het echt wil zou ik een MB voorvork nemen. die past er naar mijn weten precies in, hoeft niks aan gelast te worden o.i.d.. het eenige nadeel is dat hij iets voorover komt te staan omdat mb vorken meestal korter zijn
maar mb velgen op een mtx... weet je hoe lelijk dat vind ik er echt goor uitzien:P
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover
Dit bericht is gewijzigd door mblover op 11-6-2006 om 0:50 uur.
ram je er mt binnenpoten in??
en volgens mij is mt binnenpoot dunner als die van sh en je hebt dus ook een mb/mt kroonstuk nodig met mt bovenste kroonplaat. (mb is tegelijk stuur en ziet er nie uit op een crosser)
verder, als je een trommel vergelijkt met mb remmen... dan is het geen wonder dat de trommel wint. Een mb remt echt HEEL erg BEROERD. kwam van tzr af, ging met de mb in de remmen met 60 of 65 teller, en stond later stil als met tzr met 90 a 100 kmh...
verder hangt t ook nog van de grote van je trommels/naven af...
edit:
over dat mb/mt gemopper,
wel kan je volgens mij mt voorvork pakken, maar dan met nsr buitenpoten (is anders dan mb) en een nsr klauw en velg. nsr rem is al een stuk beter als die van mb...
of die huppelepup schijf van een 600cc'er pakken die er zo op past (op mb, mbx, nsr velgen) en dan een klauw adapter maken. dan maakt het niet uit of je een mb of nsr buitenpoot hebt.
Dit bericht is gewijzigd door elb op 11-6-2006 om 10:14 uur./
de sh voorvork is toch een stuk dikker dan de mb5 voorvork? dus dat past nooit, en zou je me kunnen uitleggen wat binnen en buitenpoten zijn
Dit bericht is gewijzigd door elb op 11-6-2006 om 10:18 uur.
Dit bericht is gewijzigd door elb op 11-6-2006 om 10:19 uur.
Dit bericht is gewijzigd door elb op 11-6-2006 om 10:19 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved