Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Jincheng dax, wat voor kwaliteit te verwachten?' (ID 37041).
De reply is geschreven door tsxj oran (UserID 6810) op 19-5-2006 12:27.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk-88
[...]
Zonder aanzien des persoons Joost, maar steve4takt maakte onderscheid tussen 'simpel tunen' en 'verregaand tunen'.
Wat Steve onder 'verregaand tunen' verstaat, vind jij vergezocht 'voor een beetje simpel tunen'.
Waar wil je heen met dit soort uitspraken kerel?
En dit geldt ook voor de rest.
Bij tweetakt-tuning worden onderwerpen als: ram-air, turbo en 'flowing' niet geschuwd maar bij viertakt mag je alleen 'simpel tunen'?
Het is algemeen bekend dat een kortere slag tot meer toeren kan leiden. Aan een ieder om even na te denken wat dat zou kunnen gaan opleveren.
Ik hoor nooit kritiek dat het belachelijk is om op een tweetakt een grotere carburateur te monteren en dat dat nooit vermogenswinst oplevert omdat je dan nog met een te klein spruitstuk zit. Logisch toch dat je dat soort zaken aanpast?
Natuurlijk moet je dan een andere cilinder plaatsen om dezelfde cilinderinhoud te houden. Steve heeft nergens gezegd dat je de cilinder gelijk moet houden; terwijl er hier door sommigen w?l van uit wordt gegaan; en dan gaan die personen nog kritiek leveren ??k. Makkelijk hoor om iemand woorden in de mond te leggen die hij niet gezegd of bedoeld heeft en daarna roepen dat die persoon rare uitspraken doet. Het ziet er ook zo dom uit.
jij begint ook raar te praten, niemand zegt dat je 4-takt niet mag tunen ik heb het over wat licht tune werk gehad wat eigenlijk bijna iedereen wel kan doen, toen begon steve over tune projecten van 2500-3000 euro, terwijl hij het een beetje wilde opvoeren.
en het is al wel bekend dat je uit een 4-takt hele erge leuke prestaties kan halen alleen weinig mensen weten hoe
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved