Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Jincheng dax, wat voor kwaliteit te verwachten?' (ID 37041).
De reply is geschreven door L2R-R2L (UserID 7589) op 18-5-2006 15:15.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Steve 4takt
das moeilijk doen...

Je kan ook je kop flowen en er takegawa binnenwerk ingooien wat weer 150 gram scheelt.. Dan je krukas afdraaien en een korte slag kruk erin zetten en een 6 bak van takegawa en een droge hydro koppeling op de bak en innerrotor of outer natuurlijk en een race CDI en dan ben je zo'n 2500 tot 3000 euro kwijt aan je motorblokje


met andere woorden... Goedkoop en effectief is gewoon grotere carb en spruitstuk en andere cdi...

Of 70 cc met 50 kop en dan heb je ook commpressie zat..

Dit bericht is gewijzigd door Steve 4takt op 18-5-2006 om 14:43 uur.


maar veel meer kans op vastlopers (ervaring hiermee)
ik heb dan geen jincheng maar een echte HONDA (ok? jincheng frame maar dat is alleen voor de regeltjes)
tunen? ik heb een 16 mm carb + snelle nokkenas, als ik de goede tandwiel combo heb gevonden lukt die 80 wel.
dit alles met 50cc

in m'n 70 blok 22mm carb snelle nok + superlichte kleppen ofzo, loopt zo'n 100+ ofzo (geen kmteller)



Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved