Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Pro Forum in het onderwerp 'turbo' (ID 14202).
De reply is geschreven door brutus (UserID 2670) op 18-4-2006 11:49.

ik heb hier ook een hele tijd over na lopen denken.

waar ik op uit kwam:

een 2t expansie uitlaat zorgt voor niks meer dan de onverbrande gassen terug de cilinder in persen. en zorgen dat de uitlaatgassen eruit kunnen. met 1 uitlaatklep zou je op ene 2 takt het hele princiepe van de uitlaat niet meer nodig hebben.

het volgende probleem is het eruit blazen van je keerringen. een 2t heeft carter vulling nodig. wat nou als je alleen boven de zuiger gaat werken ipv in het carter het mengsel erin laten komen.
je haald de complete wand die de krukas van de versnellingsbak van elkaar scheidt weg. zo wordt de zuiger gwn door de blok olie gesmeert en niet door de megsmering. je kan dus gewoon op euro 95 rijden met 2t.

je houd het 2t princiepe omdat je je houd aan de 2 slagen.
je hebt ook gene spoelpoorten meer nodig want je injecteerd gewoon boven je zuiger desnoods met een carb voor je turbo. je kan omdat je gene spoelpoorten meer nodig hebt rondom 6 of meer inlaat poorten maken gwn 360 grade rondom de cilinder. je kan de perfecte maat krijgen zo. ik stop ff met type ga zo verder zit in de les

to be continud


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved