Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'citta! wat kan ik ermee' (ID 36329).
De reply is geschreven door mulder (UserID 5735) op 15-4-2006 10:44.

-hoe moet je bij de citta voorvork olie bijvullen?
bovenin de voorvork draai je de boutjes eruit en dan met een trechter giet je het erin.
-maakt het veel uit of je die inlaat uitgevijlt hebt of niet?
bij een standaard carter wel, anders haal je zoizo niet boven de 55 kmh {inbox bij interesse voor snelle carters)
-hoe snel is hij gaar als je met overtoeren rijd, dus als je een grotere poelie monteert? en wanneer is het precies slecht die overtoeren?
Zorg gewoon dat hij geen overtoeren maakt want dat is zonde, dan kan je er een kleinere poulie op monteren zodat ie wat minder optrekt maar wel een grote topsnelheid heeft
- what about die homoet uitlaat is dat een mooi ding om te houden? seat pipe lijkt me ook wel origineel trouwens!
Homoet uitlaat is er standaard gemaakt voor ciao/citta, best zeldzaam. Seat pipe gaat niet mooi lukken want het blok scharniert ten opzichte van de brommer zelf dus als je een demper met een buis aan het spatbord vast maakt dan breekt dat binnen de kortste keren af, behalve als je een flexibele buis monteerd wat er niet uit ziet..
- hoe is een monoveer mogelijk op een citta?
monoveer moet je heel veel voor gaan lassen, dat is egt heel veel werk. Imo de moeite niet waard. Het frame heeft er zoizo al geen ruimte voor. Dan moet je een vespa grillo zoeken

Als je echt dat ding leuk wil maken zet je er een vario op, kost aardig wat centjes maar je trekt al met een standaard cilinder vet hard op. Dat is echt het leukste speelgoed voor citta, je trekt op als een scooter dan.
Homoet is wel een leuke uitlaat, als je pers? een andere wilt zou ik een polini SP of een polini Top One nemen.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved