Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'AF1 Futura' (ID 35763).
De reply is geschreven door PraatPaal (UserID 3642) op 1-4-2006 12:04.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gideon
[...]


Absoluut, zeer sterke, betrouwbare brommers. (over het algemeen dan)


zolang je naar het frame kijkje, ja

als je naar het blok kijkt, nee lmfd


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
n racer rijd lekker voor dagelijks gebruik




ligt aan je eigen lengte, als je te klein of te groot bent heb je liever een MB of een supermotard als alternatief, waarom? omdat een half uur met gebogen knieen en rug wel genoeg marteling moet zijn ICM een achterlijk uiterlijk toch ?

kijk naar de foto van remcoRS op zen veel te kleine brommer (MB)


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS-Power
wat een moeite allemaal hier

je hebt AF1 futura met RV4 en RV6

en volgens mij hebben ze ook een serie met de am5 blokken uitgebracht (dat waren de laatste producties ervan)

en verder kan je er idd alles zelf onderbeunen



geen AM5 alleen RV blokken en over het algemeen zijn alle legale modellen (van futura en sintesi) RV4bak

zover ik heb gezien zijn alleen de 125cc rotax AF1tjes met 6 bak en af en toe een italiaanse europa, sitesi of futura



@ yonas, 2 jaar revisie is vrij lang geleden, zoon koppeling oa houd het helemaal niet zo lang als je verwacht, wekelijks aanspannen jaarlijks vervangen vooral bij dagelijks gebruik, vraag maar aan Soepkip, hij heeft nu een adige koppeling met MHR veertjes, houd het nog geen week zonder te slippen met 80 polini ...

ook op orginele (italiaanse jos dijkman beuned) cilinder was de koppeling al een probleem, daar blijf je iig altijd mee in de knoop zitten.

Dit bericht is gewijzigd door PraatPaal op 1-4-2006 om 12:11 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved