Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Ombouw naar Sm...' (ID 35067).
De reply is geschreven door Thijsse (UserID 1436) op 16-3-2006 18:12.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ollie
Jongetje, jij wilt zeggen dat ik hier niets aan veranderd hebt?
Hou alsjeblieft op man, ten 1e waarom een USD vork?; een normale vork is dikker, deze kan namelijk in dezelfde kroonplaten als een usd vork, dus is dit een dikkere vork dan een USD. Ten 2e; de goudkleurige extreme vorken, welke je wel kent van de ktm's bj. 97 en verder zijn een van de fijnste vorken ooit gemaakt en ja...dit is ook g??n USD vork.
Verder heb ik al een andere uitlaat gemonteerd (fabrieksuitlaat van GG en HGS demper), waarom zou ik in hemelsnaam een opmaatpijp nemen voor deze motor?

Korte opsomming van aanpassingen @ meneer met zijn stoere xr;

-Excel/Behr velgen
-2005 kappenset
-GG fabriekspijp icm. HGS demper
-Boyesen membraan
-Tokico 4 zuiger klauw icm. custom made adapter
-Stalen remleiding
-Brembo 14mm pomp
-Ohlins vering
-Hydraulische koppeling
-Pro taper (extended) twinwall stuur
-KTM fabrieksschijf

En...zo goed als alle onderdelen zijn aangepast, met name de mechanische onderdelen, het was niet zomaar in mekaar schroeven en rijden, ?cht niet! Denk aan m'n opmaat velgbussen, spaaksetje, remklauwadapter, remschijf enz.

Gezien dit een GasGas is en dit merk ietwat exotischer is dan een doorgaans jappanertje als een CRF is het dus niet velgen bestellen en monteren

Dus heb niet zo'n commentaar op m'n bouwkunsten, ga lekker aan je xr sleutelen ofzo

Edit: wat is hier niet poser genoeg aan? Moet ik er nu geanodiseerde ventieldopjes op gaan draaien en er een gekleurd schakelpookje opzetten? Jee wat pimp, ik vind 'm pimp genoeg.
Geef dan eens een voorbeeld van een gangbare Sm van E3500,- die jij w?l poserig vind?






Dit bericht is gewijzigd door Ollie op 16-3-2006 om 18:09 uur.



die van martijn? die owned die van jou behoorlijk, maar ga hier verder geen discussie over aan, eencilinder zuigt



Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved