Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp '50 cc ge2 onder nsr of een ns1 blokje?' (ID 34987).
De reply is geschreven door SpeedY_the_Devil (UserID 6828) op 14-2-2006 1:00.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jarco
[...]
ns1 slijt alleen wat harder omdat het iets hoogtoeriger is.
het valt wel allemaal mee hoor.. slijtage is te verwaarlozen (heb bijna 2 jaar met ori cilinder gereden die er gewoon opzat toen ik em kocht)
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ruud1
[...]
zou ns1 harder slijten dan een nsrblok met belgische 50cc??
nee
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel
Ok, maar alles wat een beetje toeren maakt slijt wle.Als je het zo bekijkt kan ik net zo goed een 4takt gaan rijden
Ns1 zal zker wle betrouwbaar zijn, maar hoe zit het nu met het verbruik daarvan?
slijtage valt mee.. probleem waarmee je zit is je krukas (pen13)
en ns1 zuiger en cil valt nergens nieuw te kopen (heb i knooit gevonden)
mbx cilinder past er wel op met verloop naaldlager.. maar jah ken je net zo goed mbx blok nemen
en t verbruik.. tjah.. mits je beetje normaal rij ligt dat een stuk lager als je een ge2 heb waarmee je 90 rij
bv: 90 in ze 6 met 7000 toeren en lekker weinig gas of 90 in ze 6 met 11000 toeren en vol gas
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel
lijkt me logisch, maar is een verbruik van 1:25 realistisch?
ik gok op 1:20 bij normaal rijden
kijk als je net als mij overal hard optrek en als je kan lekker top ga rijden.. tjah.. dan wel 1:15 of iets minder
maar ik heb soms ook wel eens buien gehad dat ik ff chill ging toeren (ja dat kan met ns1 blok) en gewoon met super lage toeren rijden in hoge versnelling want dat trekt hij makkelijk
Dit bericht is gewijzigd door SpeedY_the_Devil op 14-2-2006 om 1:03 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved